Dfisc

Dfisc is een boekhoud- en advieskantoor waar werknemer en klant centraal staan. We bestaan dit jaar 10 jaar en zijn een gerenommeerd kantoor waar de klant telkens terecht kan voor kwaliteitsvol maatwerk. Onze expertise zit in boekhouding en fiscaliteit en advies binnen vier verschillende bedrijfssectoren (vrije beroepen, freelance-consultants, bouwsector, vzw’s).

Wij zijn een familiaal accountantskantoor gelegen langs een gezellige waterkant in Brugge. Onze doorgedreven digitalisatie toont aan dat we eveneens een innovatieve speler zijn. We werken in een open workspace, waar de deur van de bestuurders telkens openstaat. Leuk om weten is dat je altijd terecht kan bij Steven, Jochen of Ann (het JAS-team) met vragen, duiding, second opinion, …

Wat mag je verwachten bij Dfisc?

Momenteel zoeken we een toffe collega die ons team wil vervoegen als Client Service Coördinator. Als servicegericht profiel ben je een belangrijk spilfiguur in ons sterk gedigitaliseerd kantoor. Kleine en grotere verantwoordelijkheden wisselen zich in deze functie af. Je behartigt de zorgen en vragen van onze klanten in 1ste en 2de lijn, je staat in voor het onthaal en telefonie, vervult belangrijke logistieke taken die ons kantoor een toffere werkplek maken voor jouw collega’s en de ideale thuisbasis vormen voor onze bezoekers (ook digitaal).
Over klantendossiers stem je dagelijks af met jouw collega-dossierbeheerders en sta jij in voor het begeleiden van de eenmalige handelingen van klanten in hun dossier. Je duikt graag in de veelheid aan informatie op het web of contacteert de juiste instanties om op alle vragen een correct antwoord te vinden, vooral op technisch-juridisch vlak. Je haalt energie uit het ontzorgen van mensen en houdt ook van 1-op-1 klantencontacten, waarbij je bijvoorbeeld onze softwaretoepassingen met veel energie toelicht aan de klant.

De verantwoordelijkheid over de diverse klantenvragen wisselt zich voortdurend af met het uitvoeren van all-round administratieve taken in ondersteuning van het secretariaat en het dagelijks management (onas JAS-team). Daarnaast fungeer je als beheerder van ons ticketing systeem dat ervoor zorgt dat alle gegevens, vragen en informatie binnen Dfisc gestroomlijnd bij de juiste personen terechtkomen.

Je krijgt ook de mogelijkheid om naast je standaard takenpakket vorm te geven aan jouw functie. Wil je verantwoordelijkheid over een specifiek project van het kantoor? Geef dit gerust aan! Zo kan je hier ook jouw interesses en talenten verder ontwikkelen.

Wie zoeken we?

  • Je hebt, bij voorkeur, een administratief gerichte opleiding gevolgd (bachelorniveau) of gelijkwaardig door ervaring. Affiniteit met de wereld van de boekhouding is een nice-to-have
  • Als go-between tussen klanten, collega’s en management communiceer je vlot in het Nederlands
  • Je behandelt dossiers met zorg, dat zit ‘m in jouw punctualiteit, orde en structuur en het oprecht willen vooruithelpen van onze Dfisc-klanten
  • Prioriteiten stellen in een veelzijdige job, vormt voor jou geen enkel probleem
  • Je hebt een digitale skill- en mindset, weet deze ook over te brengen naar klanten toe, en voelt je comfortabel binnen een sterk gedigitaliseerde werkomgeving
  • Je hebt een collegiale ingesteldheid, het back-upen van je rechtstreekse collega vormt voor jou geen probleem en ook naar je collega-dossierbeheerders toe, reik je steeds de hand om hen bij te staan en uit de nood te helpen met hun dossiers
  • Je werkt nauwkeurig en efficiënt, durft ook huidige processen en werkwijzen zo nu en dan eens in vraag stellen
  • Je bent bereid bij te dragen aan een positief werkklimaat en een familiale groepssfeer
  • Je hebt een flexibele mindset om binnen het kantoor het beste van jezelf te geven, streeft eerlijke feedback na in twee richtingen en bent vooral bereid veel bij te leren op korte tijd!

Wat kan Dfisc jou bieden?

Je komt terecht in een omgeving waar jij als medewerker centraal staat, zo wordt er sterk gefocust op jouw persoonlijke ontwikkeling en groei binnen het bedrijf. Jij bepaalt in samenspraak de richting van jouw groei, wil je graag een project trekken of een opleiding volgen? Dat kan!

Daarnaast is voor ons de work-life balance ook belangrijk. Zo werken we met vaste werkuren, maar is flexibiliteit telkens bespreekbaar. De mogelijkheid tot thuiswerk is zeker aanwezig, dankzij de sterke digitalisatie van het kantoor.

We zetten daarnaast sterk in op een aangename werksfeer, zo hebben we bv. iedere maandagochtend een teammoment waar we lopende dossiers of updates uitgebreid kunnen bespreken, lunchen we samen en organiseert ons feestcomité op regelmatige basis een teambuildingactiviteit. Ook organiseren we elk jaar een Dfisc-dag en tweedaagse, hier komt een externe professional zijn kennis delen, mag je bijvoorbeeld CEO zijn voor één dag en is er ruimte voor toffe activiteiten.

Je kan daarnaast rekenen op een marktconform brutosalaris aangevuld met een aantal mooie extralegale voordelen. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Een fulltime of 4/5de contract, naar jouw wensen
  • Maaltijdcheques van €8/gewerkte dag
  • Een forfaitaire netto-onkostenvergoeding
  • Een thuiswerkvergoeding
  • Inrichting van jouw thuiskantoor
  • Tussenkomst van de werkgever in het internetabonnement
  • Een uitgebreide hospitalisatieverzekering
  • Laptop en toebehoren
  • Winstpremie
  • Tussenkomst woon-werk verkeer
  • Fietsvergoeding voor de fietsers
  • Indexatieregeling
  • 20 vakantiedagen + 12 ADV dagen
  • Glijdende werkuren

Solliciteer

Ben jij de discrete, communicatieve en organisatorisch onderlegde duizendpoot die we zoeken? Overtuig ons van je talenten. Mail je motivatiebrief en cv naar office@dfisc.be. We kijken uit naar je sollicitatie!

Meer weten over werken bij Dfisc? Onze website voor klanten en deze website met oa ons teamnieuws vertelt je nog veel meer over onze bedrijfscultuur.